the sun is down & the night is riding in

that train is dead on time my soul is on the line oh lord you've got to win

the sun is down & the night is riding in

that train is dead on time my soul is on the line oh lord you've got to win

حسرتی گر به دلم هست ...

 

حسرتی گر به دلم هست همان دیدن توست

 من پرستوی خزان دیده چشمان توام

 یک جهان احساس قربان کرده ام

یک نگاه سرد بارم می کنی؟

 من نمی دانم بگو با من چرا؟

حبس در آن زلف تارم می کنی

 من که میدانم تو با این کارها

 بازهم امیدوارم می کنم

 حسرتی گر به دلم هست

همان دیدن توست

من پرستوی خزان دیده چشمان توام

یک جهان احساس قربان کرده ام

 یک نگاه سرد بارم می کنی؟

 من نمی دانم بگو با من چرا؟

 حبس در آن زلف تارم می کنی

من که میدانم تو با این کارها بازهم امیدوارم می کنم

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد