the sun is down & the night is riding in

that train is dead on time my soul is on the line oh lord you've got to win

the sun is down & the night is riding in

that train is dead on time my soul is on the line oh lord you've got to win

عامل شکست ...

 

شیشه نزدیکتر از سنگ ندارد خویشی

هر شکستی که به هر کس می رسد از خویش است

 

نظرات 5 + ارسال نظر
سعید شنبه 3 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 02:24 ب.ظ http://neverend.blogsky.com

شما نمی خواید بیدار شید؟ داره صبح می شه ها!!!؟؟
الو!
اگه الآن بپری، خیلی جلو تر از بقیه ای!
بله؟
از ۱۴۰۰ سال پیش تماس می گیرم...!
الو...
کسی اونجا بیدار نیست؟
. . .

هوشیار یکشنبه 4 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 01:47 ب.ظ http://sakht.blogfa.com

سلامی به زیبایی پیروزی بعد از شکست
از اینکه به من سر زدی ممنون هسیتم
بین هزاران دیروز و میلیون ها فردا یه دون امروز وجود داره . پس از داستش ندیم . و ازاش لذت ببریم .
/tahlil.blogsky.com
یا علی

سعید یکشنبه 4 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 03:08 ب.ظ http://neverend.blogsky.com

سلام...
خفته را خفته کی کند بیدار؟ من نمی تونم کسی رو بیدار کنم...
حالمم خوبه فقط نمی دونم چه جوری مطالبی رو که می خوام بگم ... طوری که شما هم بهشون علاقه مند شین.
نظرتونو تو اون وبلاگه که به قرآن گیر داده بود خوندم و متعجب شدم که کسی رو تایید کردید که حتی بدون این که بدونه خورشید تو کهکشان در حال حرکته، به حرف قرآن در این رابطه، ایراد می گیره... در حالی که این از معجزات کوچیک قرآنه... کسی که تو جواب منطقی به آدما هم می مونه، چه برسه به خدا.

وحید یکشنبه 4 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 06:19 ب.ظ http://vahidabiri.blogsky.com

سلام.امیدوارم حالت خوب باشه.ممنونم که جواب نوشتمو دادی.ولی این رو نباید فراموش کرد که توی جامعه ما مکانیزمهای ضد روشنفکری انقدر زیاده که اگر کسی خارج از تابع و پنجره ی اسلام بگه خدا ملحده و مردم اینو از صمیم قلب می گن حتی اگر روشنفکرهارو اعدام هم بکنن ارامش ودان دارن.چون حاصل ۱۰۰۰ سال خر کردن مردم جواب داده.مردم به خودشون اجزه نمیدن حتی دکتر شریعتی رو بشناسن.چه برسه به کتابای اتئیستسی.خلاصه من به شخصه برای این نوشته هام و ازار اذیتهای که دیدم تا افمکارم رو عوض کنم داستان درازی دارم که همش توی ۲ ماه رقم خورده. جالبه وقتی جوابی ندارن به زور متوسل می شن.ولی منم تا یه جایی تحمل دارمو.یه پسر ۲۰ ساله کشش جنگیدن نداره و حتی افسردگی هم گرفتم.تصمیم دارم بعد از لیسانس برم یه کشوری که حداقل تشنج از ذهنم خارج بشه و مردم هر خاکی می خون بریزن سرشون.فقط اینو می دونم این نسل ایران نسلیه که نسلهای بعدی صبح تا شب به خاطر جهلشون نفرینشون خواهد کرد.بهتر ما توی این نسل نباشیم.ببخشید.خدانگهدار

سعید دوشنبه 5 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 03:19 ب.ظ http://neverend.blogsky.com

سلام
خوشحالم که با یه آدم منطقی طرفم.
حرفتون حرف حسابه.... ولی شبهه ای نیست که ما نتونیم جواب بدیم! ولی بستگی به سوال کننده هم داره. شما بگید و ما جواب می دیم. اصلاً یه پیشنهاد منطقی: اگه شما منو قانع کردید، من میرم تو همون وبلاگ مذکور و به اشتباهم اعتراف می کنم و اگه شما حرف منو پذیرفتید، خوش به حالتون.
خود قرآن می گه که یه سری آیات محکم داره و یه سری مشبه که سری دوم تابیر خاص خودشو داره و برای زمان خودش بوده و محکماش اونایین که همیشگین...
اینجا خیلی جاش کمه. اگه بخواین میتونم بهتون میل بزنم(البته اگه میلتونو داشته باشم)
موفق باشید...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد