the sun is down & the night is riding in

that train is dead on time my soul is on the line oh lord you've got to win

the sun is down & the night is riding in

that train is dead on time my soul is on the line oh lord you've got to win

دل کندم از دنیا ....

 

چنان دل کندم از دنیا که شکلم شکل تنهایی است ، ببین مرگ مرا در خویش که مرگ من تماشایی است . مرا در اوج می خواهی تمـــاشا کن ، دروغـین بودم از دیروز مرا امروز حاشا کن . در این دنیا که حتی ابر نمی گرید به حــال ما ، همه از من گریزانند تو هم بگذر از این تنها . فقط اســمی بجا مانده از آنچه بـــودم و هســـتم ، دل من چون دفترم خالی قــلم خشکیده در دســتم . گره افتاده در کارم به خود کرده گرفتارم ، به جز در خود فرو رفتن چه راهی پیش رو دارم . رفیقان یک به یک رفتند مرا با خو د رها کردند ، همه خود درد من بودند گمـــــــــــــــــــــــــــــان کردند که همــــــــــــــدردند .

نظرات 4 + ارسال نظر
ایتیرمه منی یکشنبه 28 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 08:09 ب.ظ http://ashrafi.blogsky.com

عیدتون مبارک

سیدحسین سه‌شنبه 1 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 09:38 ق.ظ http://manteghi.blogsky.com

سلام مهرنوش .. کاری کردم که همشون دق کنند مطالبی که نوشتم اونا رو آتیش زده به قول ما پسرا ................ دیدم هرچی مودبانه جواب میدم اونا چیزای دیگه مینویسن منم به روش خودشون جواب دادم .. تو هم بالاخره آپ کردی .. شعر جالب بود راستی اگه میخوای با ایمیل من در تماس باش خداحافظ عید مبارک

سیدحسین چهارشنبه 2 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 05:28 ب.ظ http://poetriman.blogsky.com

سلام مهرنوش خوبی .. راستی شرمنده اگه عید رو بهت تبریک نگفتم .. حالا میگم : عیدت مبارک وبلاگ ؛ مرد شعر ؛ رو آپ کردم راستی به نظرت خوب حالشونو گرفتم؟؟ ناچار بودم که ازون کلمات استفاده کنم خداحافظ

سلام

منم عید رو بهت تبریک میگم و امیدوارم سال خوبی پیش رو داشته باشی

شعرات هم که واقعا قشنگن!
من که خیلی از شعرات خوشم میاد

حالشون رو هم خیلی خوب گرفتی .... اشکالی نداره ... آدم وقتی تو بحث میفته مجبور میشه از هر سلاحی استفاده کنه .

ایول

یادم باشه اگه خواستم با کسی بحث کنم حتما باهات مشورت داشته باشم....
خوب جوابشونو دادی.....

[ بدون نام ] دوشنبه 14 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 09:26 ب.ظ http://poetriman.blogsky.com

سلام مهرنوش خوبی؟ بدت اومد ازینکه بهت گفتم عاشقانه باهم صحبت کنیم؟ خوب من آدم رک و بی حاشیه ای هستم .. راستی وبم رو آپ کردم خواستی بیا

سلام
خوبی؟
وبلاگت رو دیدم. واست آف گذاشته بودم !‌( تو مسنجر )
شعر با حالی بود!
خیلی خوشم اومد!
((خوبه آدم همیشه رک باشه ))

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد